Ny version - Lørdag d.16/2 2013

16. februar 2013 11:07 , af Thomas Kristiansen

Systemet er opdateret med følgende

  • Rettigheder på flere niveauer. Nu behøver man ikke længere udnævne en administrator hvis der skal gives adgang til forskellige administrative opgaver, nu kan der tildeles rettigheder til at administrere: Medlemmer, Økonomidelen, Cms, Aktoviterer / Bookings
  • Bekræftelse af medlemsdata dialog. Hvis et medlem logger på, og ikke har bekræftet kontaktinformationer inden for den sidste måned, vil disse blive vist i en dialog, hvor medlem hurtig kan begræfte eller rette informationerne. Dette sikrer foreningen kvalitetsdata på medlemmerne.
  • Auto logoff. Til PC i klubben, kan der nu indstilles auto logoff, under "Administration" / "Computer indstillinger". Medlem logges så af efter X sekunders inaktivitet. Bevæges musen, er der aktivitet.
  • (Pro)Forfaldne faktura påmindelse. Når et medlem med forfaldne faktura logger på, vil disse blive vist i en dialog. 
  • (Pro)Mine regninger. Medlem har nu "Mine regninger" somlink i bunden, så de altid har en regningshistorik.
  • Send beskeder fra admin. Systemet sender kun til den samme e-mail én gang, så hvis flere medlemmer har samme e-mail, kommer beskeden kun én gang. Der er nu en undtagelse, hvis der sendes "login informationer", så sendes der til alle valgte.
  • Diverse fejlrettelser. bla. : over bookingpå aktiviteter, modtag mail ved indmeldelse.